کد خبر: 286758
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
بازدید 1471
مدیرکل کانون استان ازکارکنان کانون زبان زنجان تجلیل کرد

همزمان با روزهای پایانی سال 97 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در کانون زبان از زحمات کارکنان کانون زبان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، محمد نقی صالحی در روز پنجشنبه با حضور در ساختمان میلاد کانون زبان با تقدیر از تلاش مستمر کارکنان زبان زنجان، اظهار داشت: همه ی ما باید تلاش کنیم اعتبار علمی و آموزشی کانون زبان و اعتماد مخاطبان به کانون زبان را ارتقا دهیم.

صالحی بیان کرد امیدوارم با حضور ارزشمند دکتر مؤمنی فصل جدیدی در روز آمدی و توسعه کمی و کیفی کانون زبان درکشور را شاهد باشیم. نگاه علمی و بروز آقای دکتر مومنی درکانون زبان ایران، این مجموعه را پویا و کارا و فعالترکرده است.

مدیرکل کانون استان در این تجلیل چند توصیه به همکاران داشت، وی از همکاران کانون زبان زنجان خواست با مکارم اخلاق و تدبیر در جهت تامین رضایت مدرسان و زبان آموزان و تکریم ارباب رجوع تلاش کنند و در توسعه کمی و کیفی کانون زبان استان اهتمام کنند و از همه ی ظرفیت ها و امکانات در استان در جهت بهره وری و توسعه ی فعالیت های کانون زبان استفاده کنند.

صالحی در ادامه گفت: در استان زنجان سه مرکز آموزشی در شهر زنجان داریم و با توجه به جمعیت استان سهم ما در جذب مخاطب پایین است. وی ابراز امیدواری کرد شعبات کانون زبان در شهرهای بزرگ استان مانند ابهر و خرمدره و قیدار گسترش یابد  و همچنین در شیفت صبح از ظرفیت ساختمان بزرگ آموزشی میلاد استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =