کد خبر: 286780
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
نهمین نشست انجمن ادبی صبا کانون خوزستان در اهواز برگزار شد

نهمین نشست انجمن ادبی صبا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، شانزدهم اسفندماه در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نهمین نشست انجمن ادبی صبا با حضور رضا کیانی مشاور امور هنری استاندار خوزستان، فردین کوراوند مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خوزستان، مربیان ادبی و اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز اجرا شد. 
رضا کیانی مشاور امور هنری استاندار خوزستان در این نشست ادبی گفت: راه‌اندازی انجمن‌های ادبی جرقه ای را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند تا نوجوانان ما در پویایی ادبیات تلاش کنند.
وی با تاکید بر بحث رونمایی کتاب‌ها در گسترش فرهنگ مطالعه افزود: برگزاری برنامه‌های جذاب فرهنگی هنری و ادبی می‌تواند مخاطبان را به مطالعه کتاب تشویق کند. 
محدثه الماسی مسئول انجمن ادبی صبا در نهمین نشست این برنامه ادبی گفت: انجمن ادبی صبا از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرده و تاکنون ۴۰ نوجوان علاقه‌مند به شعر و داستان عضو این انجمن هستند.
وی افزود: از آغاز فعالیت این انجمن تاکنون با حضور نوجوانان عضو انجمن ادبی صبا که اعضا مراکز شهرستان اهواز نیز هستند؛ موضوع‌هایی همچون،  عناصر خیال در شعر، جایگاه اندیشه و عاطفه و ایجاز و طنز در شعر و داستان، نگاهی به قالب‌های پر کاربرد در شعر، انواع موسیقی در شعر و ...  مطرح و بررسی شده است.
در ادامه این نشست اعضا به خوانش آثار ادبی خود در قالب شعر و داستان پرداختند و فردین کوراوند مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خوزستان به نقد این آثار پرداخت.
گفتنی است: در نهمین نشست انجمن ادبی صبا از کتاب «ستاره» نوشته حسین بازپور عضو این انجمن  رونمایی شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =