کد خبر: 286797
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
بازدید 878
کانون دوست‌دار کتاب سیرجان با حضور هوشنگ مرادی کرمانی تقدیر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان بعنوان نهاد دوستدار کتاب ومروج برتر مطالعه وترویج کتابخوانی شناخته شد .

به گزارش روابط‌عمومی کانون کرمان، این مرکز فرهنگی هنری کانون در پنجمین جشن کتاب سیرجان که ۱۴ اسفند ۹۷ برگزار شد، بعنوان نهاد دوستدار کتاب ومروج برتر مطالعه و ترویج کتابخوانی شناخته شد .

بر همین اساس فرزانه ایران نژاد داور بخش قصه گویی این جشنواره و مسئول کانون سیرجان به نیابت از همکاران این مجموعه تندیس ولوح تقدیر جمعی را دریافت نمود.

هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده نام‌آشنای استان کرمان مهمان ویژه این مراسم بود. وی در جمع مربیان واعضا فعال کانون پرورش فکری و دانش آموزان مدارس سیرجان و علاقمندان و دوستداران کتاب گفت: متاسفانه ما ملتی هستیم که بیش از هر کجا راجع به کتاب حرف می‌زنیم و کمتر از همه کتاب می خوانیم.

مرادی کرمانی با بیان این که بچه‌ها خودشان قصه هستند تاکید کرد: باید این قصه‌ها را دریافت چرا که اقتضای کودکی این است که با زبان قصه با کودکان حرف بزنیم .

 جشن کتاب سیرجان و جشنواره دانش‌آموزی کتابخوان خلاق هر ساله با محوریت ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نسل کودک و نوجوان به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر سیرجان برگزار می شود  و از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیر به عمل می‌آید.

تقدیر از اعضای کارگاه‌های  قصه‌گویی و نمایش خلاق وخلاقیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان، بخش دیگری از برنامه‌های این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =