تجلیل عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان از مدیرکل کانون پرورش فکری استان

عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان از مدیرکل کانون پرورش فکری استان به دلیل اجرای برنامه برای خانواده‌های کارکنان ارتش تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان از مدیرکل کانون پرورش فکری تجلیل کرد.

با توجه به ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌ی شناسایی آسیب‌ها و راه‌های پیشگیری و مقابله با آن، ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان نشست‌هایی برای خانواده‌های کارکنان ارتش برگزار کرد که مدیرکل کانون استان با وسایل کمک‌آموزشی و منابع مرتبط از این برنامه حمایت کرد.

معصومه هادی در این خصوص گفت: تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها از جمله راهبردهای ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون هم‌چنین افزود: برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی برای خانواده‌های کارمندان دیگر دستگاه‌ها با هدف گسترش سبک صحیح فرزندپروری، توجه ویژه به کودکان و نوجوانان و برقراری ارتباط موثر در جهت رشد و پرورش همه‌جانبه‌ی آنان صورت می‌گیرد.

قابل ذکر است درپی همکاری مدیرکل کانون استان با بخش عقیدتی سیاسی ارتش در سیستان و بلوچستان، از مدیرکل کانون استان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =