کسب دو دیپلم افتخار در چهل و پنجمین فراخوان بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه چک

دو عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری اردبیل در چهل و پنجمین فراخوان و نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه کشور چک، موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده با اعلام این خبر گفت: در تداوم موفقیت‌های اخیر کودکان و نوجوانان استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، دو عضو دیگر اعضای کانون استان «امیرمحمد جعفری» ۱۲ ساله و «محمدمهدی ناصری» ۶ ساله هر دو از مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون اردبیل موفق به دریافت «دیپلم افتخار» این مسابقه شدند.

مدیرکل کانون استان اردبیل تصریح کرد: هدف نهایی و رسالت اصلی کانون، پرورش توانمندی‌ها و خلاقیت‌ها است که در این راستا باپشتکار ارزنده و دانش تخصصی مربیان، شاهد توفیقات ارزشمندی در حوزه کودکان و نوجوانان هستیم که به مرحله افتخارآفرینی در سطح کشوری و بین‌المللی رسیده‌اند.

احدزاده با یادآوری تداوم موفقیت‌های کودکان و نوجوانان استان در سال جاری «۱۵ رتبه برگزیده در جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی کشوری و سه رتبه ارزنده در مسابقات بین‌المللی نقاشی بنسکا از کشور بلغارستان» اظهار داشت: با کسب ۲ دیپلم افتخار دیگر در چهل و پنجمین فراخوان و نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک در بخش نقاشی که توسط اعضای مرکز شماره ۳ کانون اردبیل به مربی‌گری سمیه جعفری رقم خورد، این موفقیت‌ها تکمیل شد.

وی ضمن تبریک این موفقیت‌های فاخر و ارزنده در حوزه فرهنگی هنری افزود: فرآیند باورمندی کودکان و نوجوانان با تقویت مهارت‌های لازم، بیش‌ازپیش در برنامه‌های کانون استان قرار دارد که افتخارات کسب‌شده قسمتی از این خودباوری در جامعه هدف کانون است.

بر اساس این گزارش، از بین ۲۵۶۹۰ اثر از ۸۳ کشور جهان ۹ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شده‌اند.

شایان‌ذکر است، کانون پرورش فکری استان اردبیل با ارسال ۳۲ اثر هنری در چهل و پنجمین فراخوان بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه چک شرکت کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =