اعضای انجمن هنری کانون با نرم‌افزار ساخت انیمیشن آشنا شدند

در راستای افزایش سطح دانش اعضای انجمن و هم‌زمان با اختتامیه یازدهمین جشنواره پویانمایی کارگاه«آشنایی با نرم‌افزارهای انیمیشن» در مرکز تخصصی تئاتر کودک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، به همت مرکز آفرینش‌های هنری استان، روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۷ و هم‌زمان با یازدهمین جشنواره پویانمایی کارگاه «آشنایی با نرم‌افزار ۳ CrazyTalk Animator » در مرکز تخصصی تئاتر کودک برگزار شد.

محمد محمدزاده مدرس دوره به معرفی نرم‌افزار « ۳ CrazyTalk Animator » پرداخت و گفت: با به کارگیری این نرم‌افزار می‌توانید کاراکترهای متحرکی از هر عکس و یا تصویر گرافیکی در کوتاه‌ترین زمان خلق کنید با استفاده از حرکات ابتکاری برای تصاویر ثابت، حالت زنده بودن ایجاد کنید و به تولید فیلم‌های انیمیشن دو بعدی بپردازید.

 محمدزاده دلیل انتخاب این نرم‌افزار را سادگی و در عین حال خلاقیتش عنوان کرد و گفت: با استفاده از این نرم‌افزار کودکان دیگر درگیر مباحث فنی نرم‌افزارها و پیچیدگی‌های آن نشده و می‌توانند با هر سطحی از مهارت با این نرم‌افزار نمونه‌های حرفه‌ای تولید کنند.

مدیریت چهره، شبیه‌سازی بسیار راحت حرکات انسان و حیوانات و توانایی خواندن فایل‌های نرم‌افزار فتوشاپ از ویژگی‌های دیگر این نرم‌افزار است.

گفتنی است در این کارگاه اعضای انجمن عکاسی، فیلم‌سازی و انیمیشن کانون خراسان رضوی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =