آغاز نشست فصلی مدیران کل کانون با تاکید بر توجه بیشتر به نوجوانان

نشست فصلی مدیران کل ستادی و استانی کانون با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران صبح روز 18 اسفند 1397 آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نشست صبح روز نخست ابتدا محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون به سخنرانی پرداخت و گزارشی از فعالیت‌ها، جشنواره‌ها و مهرواره‌های برگزار شده از سوی این معاونت کانون در سال ۱۳۹۷ مانند  پویش فصل گرم کتاب، جشنواره‌بین‌المللی قصه‌گویی، امداد فرهنگی، مهرواره ادبی آفرینش، نشست‌های تجلیل از نویسندگان  و ... ارایه کرد و پس از آن فاضل نظری رییس هیات مدیره و مدیرعامل کانون در سخنانی به راهبردهای اعلام شده برای سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و بر توجه به این راهبردها در برنامه‌های سال ۱۳۹۸ هم تاکید کرد.

چند نماهنگ نیز از برنامه‌های اجراشده  کانون در سال ۱۳۹۷ پخش شد و پس از آن محمود گلزاری روانشناس در نشستی علمی درباره‌ی طرح افزایش مهارت‌های مثبت روانشناسی در کودکان و نوجوانان سخنرانی کرد.
گفت‌وگو با مدیران در باره‌ی انجمن‌های تخصصی، ارایه گزارش‌هایی از جشنواره‌های کانون از جمله جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، سخنرانی معاونان تولید و توسعه و مدیریت منابع، مدیران کل آفرینش‌های فرهنگی، ادبی و هنری و آموزش و پژوهش، رییس کانون زبان ایران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، مدیر کل ارزیابی عملکرد و پخش نماهنگی از فعالیت‌های کتاب‌خانه‌های سیار روستایی بخشی از برنامه‌های این نشست فصلی است که روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =