کد خبر: 286817
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
بازدید 1317
گرامی‌داشت هفته منابع طبیعی در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان با اجرای چند ویژه برنامه، هفته ملی منابع طبیعی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با هفته ملی منابع طبیعی، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری الوند، جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی را برگزار کرد.در این مراسم، اعضا تخم مرغ‌های نوروزی خود را رنگ‌آمیزی و تزیین کردند.این تخم مرغ‌ها در جشن هفت سین شهرداری الوند به نمایش گذاشته شد.

مربی کتابخانه سیار روستایی شهرستان آبیک نیز برای 18 دانش‌‎آموز ابتدایی روستای خرم پشته، کارگاه نقاشی با موضوع درخت‌کاری برگزار کرد، در ادامه این اعضا با همکاری هم در حیاط مدرسه دو نهال کاشتند.

مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو، با حضور 20 عضو کودک و نوجوان پسر، کارگاه کاردستی‌های بهاری را برگزار کرد، سپس اعضا با حضور در حیاط مرکز،با شماری از درختان و شیوه نگهداری آنها آشناتر شدند.

این اعضا همچنین، در فعالیت معرفی وقایع، با روز درخت‌کاری و اهمیت توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست بیشتر آشنا شدند.

مربی کتابخانه سیار شهری قزوین هم به مناسبت هفته منابع طبیعی با دعوت از یکی ازکارشناسان منابع طبیعی استان، در مدرسه ابتدایی زنده یاد سمیه کاکاوند شهرک دانش، برنامه‌های متنوعی مانند کارگاه نقاشی گروهی، کاشت نمادین نهال درخت، اجرای مسابقه و اهدای جایزه به برگزیدگان آن را انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =