کد خبر: 286828
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
بازدید 943
اجرای طرح «پول ترقه من» در کانون سمنان

پویش همگانی «پول ترقه من، هدیه به نیازمندان» به‌همت مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در آستانه‌ی سال نو به مناسبت روز جشن نیکوکاری، پویش همگانی «پول ترقه من، هدیه به نیازمندان» به‌همت مربیان و اعضای کانون پرورش فکری با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی «سیب سرخ و تنگ بلور» ‌همراه با آیین کاشت نهال و بذر بادام کوهی با همکاری اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) و منابع طبیعی خبر داد و گفت: در این ویژه‌برنامه که علاوه بر جمعی از مسئولان شهرستان، ۹۰ عضو کودک و نوجوان و والدین حضور داشتند برنامه‌هایی مانند روایت‌خوانی، قصه‌گویی، نمایش خلاق و... اجرا و در پایان پس از داوری از اعضای برگزیده این فراخوان در قالب تزیین سفره هفت‌سین، پخت نان، کیک و شیرینی محلی و هم‌چنین اعضایی که با موضوع درختکاری و طبیعت به ارائه تحقیق پرداختند، تجلیل شد.

حیدریان اظهار داشت: در این آیین، اعضای کودک و نوجوان ضمن آشنایی با آداب چهارشنبه‌سوری، دوستی با طبیعت و کمک به نیازمندان را فراگرفتند و به‌صورت غیر مستقیم تشویق شدند تا برای کمک به کودکان و نوجوانان نیازمند، همراه با والدین خود در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

ایستگاه نقاشی و کاردستی در راستای فراخوان «پول ترقه من» با همکاری مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری و کمیته امداد امام، روز ۱۶ اسفند در میدان بهشتی شهرستان سرخه برگزار و با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان روبرو و در پایان از سوی امام جمعه این شهرستان، جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

ایستگاه نقاشی به‌همت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی با عنوان «پول ترقه من» در پایگاه جشن نیکوکاری برگزار و علاوه بر کودکان و نوجوانان، مورد استقبال مسئولان دستگاه اجرایی قرار گرفت.

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود به‌منظور آگاهی‌بخشی مخاطبان کودک و نوجوان به اجرای فراخوان «پول ترقه من» در قالب فعالیت نمایش خلاق پرداختند.

اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی مانند قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، اعضای کودک و نوجوان را با آداب و رسوم سنتی چهارشنبه‌سوری و روز نیکوکاری آشنا و آنها را برای کمک به نیازمندان تشویق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =