افتخارآفرینی اعضای کانون در مسابقات رباتیک

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان‌های گیلان و گلستان در مسابقه‌های کشوری رباتیک دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ) افتخارآفرین شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیست و سومین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف، درحالی در رشته‌های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست‌فن‌آوری، نجوم، ماشین‌های‌ سوخت ‌شیمیایی و برنامه‌نویسی اندروید به ایستگاه پایانی‌ رسید که کاروان ۱۲ نفره اعضای کانون استان گیلان سه مقام قهرمانی و یک نائب قهرمانی بخش رباتیک این دوره از مسابقه‌ها را به خود اختصاص‌ داد.

بر اساس این خبر این مسابقه‌ها با حضور بیش از ۳هزار شرکت‌کننده از سراسر کشور برگزار شد که ماهان پاک‌نیت و محمد پورمحمدی در بخش ربات‌های فوتبالیست‌ در جایگاه نخست این لیگ قرار گرفتند.

بر همین اساس مقام اول لیگ همکار دو نفره نیز به کوروش فاضلی و ماهان موسوی رسید و سید محمدرضا حسینی نیز بر سکوی دومی این گروه قرار گرفت.

هم‌چنین در مسابقه‌های لیگ ربات‌های جنگجو محمد مددی، دیگر عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری صومعه‌سرا در استان گیلان نیز به عنوان برگزیده این گروه معرفی ‌شد.

در همین حال امیرعلی جعفری در بخش ربات آتش‌ خاموش‌کن و طاها سارانی و امیرمحمد ناصری در بخش ربات پارک نوری از اعضای فعال مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گنبدکاووس در استان گلستان نیز موفق به کسب مقام برگزیده‌ی سوم شدند.

بیست و سومین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی کشوری نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ۱۳۹۷در تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =