کد خبر: 286876
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
ارتقای کیفیت فعالیت‌ها با اقدام‌پژوهی

کمیته اقدام‌پژوهی با حضور کارشناس آموزش و پژوهش و جمعی از کارشناسان ستادی کانون خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آخرین جلسه کمیته اقدام‌پژوهی در روز سه‌شنبه۱۴اسفندماه۱۳۹۷ به منظور استفاده بهتر از ظرفیت‌های پژوهشی همکاران کانون برگزار شد.

محدثه فریدی کارشناس آموزش و پژوهش استان در این‌باره گفت: در سال‌ جاری تلاش کردیم در راستای رفع نیازهای اصلی سازمان، همکاران را به انجام طرح‌های تحقیقی و پژوهشی ترغیب کرده و با استفاده از توانمندی‌های افراد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آن‌ها را نسبت به طرح راه‌حل‌های پیشنهادی برای حل مشکلات حوزه کاری خود تشویق کنیم.

کارشناس آموزش و پژوهش استان در ادامه به دستور کار آخرین جلسه کمیته اقدام‌پژوهی در سال ۱۳۹۷اشاره کرد و گفت: در این جلسه به بررسی آسیب‌های بخش پژوهش مربیان و اعضا در سال جاری پرداختیم و ضمن پیشنهاد موضوعات پژوهشی برای سال آینده، نحوه نظارت و پیگیری فعالیت‌های اقدام‌پژوهشی را بررسی کردیم.

اعضای کمیته ضمن بررسی آسیب‌های بخش پژوهش در سال ۱۳۹۷، تصمیم گرفتند تمامی تلاش خود را در جهت رفع موانع و مشکلات موجود به‌کار گیرند تا علاوه بر رشد کمی فعالیت‌های پژوهشی مربیان و اعضا در سال آتی، ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها را داشته باشیم.

برگزاری نشست با مربیان مستعد و علاقه‌مند به حوزه پژوهش، جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات مربیان و بررسی راه‌کارهای انگیزشی به منظور تشویق همکاران به انجام فعالیت‌های پژوهشی از مصوبات این جلسه بود.

همچنین پیشنهاد شد جهت کسب نتیجه بهتر، برنامه کاملی جهت فعالیت‌های پژوهشی سال ۱۳۹۸ تدوین شود و با اشتراک‌ گذاشتن تجربیات و پیشنهادات مربیان در فضای مجازی و چاپ ویژه‌نامه پژوهش به صورت سالانه از آثار پژوهشی مربیان و اعضا و همچنین برگزاری کارگاه پژوهش در فصل تابستان و در کارگاه‌های دوره‌ای اوقات فراغت زمینه حضور مربیان و اعضا را در فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی افزایش دهیم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =