ویژه‌برنامه «ابرِ دلتنگ کانون» در مرکز شماره 2 استان قم برگزار شد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی که مربیان و اعضای قدیمی کانون را گرد هم می‌آورند و در این بین دیداری تازه می‌شود و گفت‌وگو و خاطره‌گویی و لبخندی به لب‌ها می‌نشاند و از قدیم یاد می‌کنند همیشه جذاب بوده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، شنبه 1397/12/18 مرکز شماره 2 میزبان قدیمی‌های کانون بود.

این دورهمی که عنوان ابر دلتنگ کانون را به خود گرفته بود، با هدف ایجاد انگیزه بیشتر برای مربیان با تجدید خاطرات، ایجاد راه تعامل با اعضای قدیمی کانون، و همچنین تشویق بیشتر اعضای کنونی مرکز برای انجام بهتر فعالیتهای کانون با کمک از انعکاس خبری ویژه برنامه؛ گردهم‌آییِ صمیمی با دعوت از مربیان قدیمی و اعضای قدیمی صورت گرفت.
در این گردهم‌آیی ابتدا مربیان پیشکسوت با مرور خاطرات گذشته، به ذکر نکات قوت و ویژگی های بچه ها و مرکز شماره 2 پرداختند؛ سپس هریک از اعضای قدیمی مرکز، علاوه بر آنکه خود را معرفی کرد، خاطره ای از کانون و تأثیراتی که مربیان و فعالیت های کانون بر آنان داشته را بازگو کردند.
در آخر نیز با دیوان حافظی که یکی از اعضا به توصیه مربی ادبی خود در گذشته تهیه کرده بود، توسط همان مربی حافظخوانی شد.
لازم به ذکر است که در حاشیه این گردهم‌آیی نمایشگاهی از آرشیو عکسهای قدیمی و دفاتر ثبت عضویت نیز به نمایش گذاشته شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =