کودکان ایلامی دل نوشته های خود را به موضوع سالمندان اختصاص دادند

در برنامه ی مشترک کتابخانه پستی و بخش مکاتبه ای کانون استان ایلام ، کودکان ایلامی پس از دیداری که از خانه ی سالمندان داشتند دل نوشته هایشان را به این موضوع اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام،در ادامه تجلیل ها و تقدیرهایی که به مناسبت گرامیداشت هفته زن و روز مادر و روز میلاد حضرت فاطمه (س)  در کانون ایلام برگزار شد،اعضای بخش مکاتبه ای آفرینش های ادبی و کتابخانه پستی کانون ایلام با سالمندان دیداری صمیمانه داشتند و پای صحبت هایشان نشستند و از نزدیک با حال و روز آنها آشنا شدند و پس از این دیدار دل نوشته های خود را با عنوان نامه ای به سالمندان به هم صحبتی و درد دل با این قشر اختصاص دادند و احساسات کودکانه و پاک خودرا نسبت به مادران  سالمند بیان کردند.براساس این گزارش در همین راستا  در مسیر معرفی شخصیت و توانایی های زن و مادر، مراکز کانون استان با بخش‌های مختلف نقاشی، شعرخوانی، ،قصه‌گویی،معرفی کتاب ومعرفی شخصیت برگزار شد.در این برنامه ها بچه ها و مربیان مراکز در کنار هم تجربه ها و دانسته ها و هنر خود را به نمایش گذاشتندو بچه ها فرصتی یافتند تا با شخصیت و جایگاه و زندگی حضرت فاطمه (س ) وهمچنین شخصیت آسمانی مادربیشتر آشنا شوند. در تعدادی از مراکزنیز بچه ها پس از پایان برنامه ها کارت پستال های ویژه تبریک روز مادر و زن ساختند و به مربیان و مادران خود هدیه دادند.

توجه به مناسبت های خاص و برنامه ر یزی برای اجرای فعالیت های پرمحتوا و متنوع در آنها ازاهمیت ویژه ای در کانون استان ایلام برخوردار است و به تناسبت موضوع به آن می پردازد.

بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می دهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =