کد خبر: 286902
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
بازدید 1002
ویژه‌برنامه استقبال از بهار در مراکز کانون تهران

اعضا و مربیان مراکز سولقان و فیروزکوه کانون استان تهران، با اجرای ویژه‌برنامه‌هایی متنوع به استقبال فصل بهار رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در آستانه فصل بهار، مربیان مرکز سولقان در پاس داشت آیین‌های ملی و حفظ رسوم کهن ایرانی، نیمه اسفندماه ۱۳۹۷ ویژه‌برنامه بهارانه و کارگاه ساخت هفت‌سین‌های نوروزی را برگزار کردند.

بنابراین گزارش، میهمانان این ویژه‌برنامه ۲۷ نفر از دانش آموزان دختر پایه پنجم مدرسه شهید احمد مرادی بودند که با هدایت و راهنمایی مربیان و اعضای ارشد، با استفاده از دورریختنی ها و به شیوه‌ای کاملاً متفاوت و خلاق، ظروفی برای سفره هفت‌سین خود ساختند و در کنار هم به رنگ‌آمیزی و تزئین آن پرداختند.

بر همین اساس سفره‌های رنگارنگ بچه‌ها، به صورت نمایشگاه در فضای کتابخانه چیده شد و در بخش دیگر از این برنامه، اعضای فعال این مرکز فرهنگی هنری، آداب و رسوم برخی اقوام ایرانی را با آیتم‌های کوتاه نمایشی به اجرا درآوردند.

همچنین کتاب عمو نوروز و خاله نوبهار توسط مربیان معرفی و در قالب نمایش با هنرمندی نوجوانان اجرا شد.

در ادامه این جشن بهاری، دل نوشته‌های ادبی دانش آموزان با موضوع «آرزوهای من برای تو» قرائت شد و در پایان برندگان مسابقه زیباترین سفره هفت‌سین و دل نوشته ادبی تجلیل شدند.

همچنین ۱۲۰ نفر از اعضای مرکز فیروزکوه کانون استان، با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و اداره محیط زیست این شهرستان در جشن همیاران پلیس شرکت کردند.

اعضا در این جشن آیتم های نمایشی را با موضوع فرهنگ ترافیک، هنجارهای ترافیکی و آلودگی هوا اجرا کرده و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

اهدای نشان همیار پلیس به تمامی کودکان حاضر در این برنامه آخرین بخش از این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =