درخشش خیره‌کننده کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در مسابقه نقاشی «لیدیسه » چک

کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در چهلمین و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در کشور چک دو نشان افتخار و 5 دیپلم افتخار کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه کشور چک درسال ۲۰۱۷ با موضوع «سفر» در حالی برگزار شد که نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای مشارکت و حضور فعال اهدا شده است.

در همین حال، از بین ۲۵۶۹۰ اثر از ۸۳ کشور جهان 5 نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شده‌اند.

بر این اساس، در بخش نقاشی، امیرعلی رشیدیان ۶ ساله، از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه، ستایش صادقی ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره هفت کانون کرمانشاه، موفق به کسب نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند.

هم‌چنین مهسا بابایی ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کوزران کانون استان کرمانشاه  و محمدهادی بهشتی ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه موفق به دریافت دیپلم افتخار این رقابت شدند.

حنانه کرمی ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون کوزران استان کرمانشاه، دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را کسب کردند.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کشور با ارسال ۶۹۵ اثر نقاشی و ۲۲ قطعه عکس در این مسابقه شرکت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =