«یک آسمان پرستو» ویژه‌برنامه کانون استان قم روز شهید

در یک دورهمی صمیمی در محل گلزار شهدا با شهدای دفاع مقدس، بیعتی دوباره کردیم و ۱۱۰ قبر شهید را رنگی تازه زدیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، سه شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ در محل گلزار شهدای استان قم با حضور مدیرکل، کارشناسان، مربیان و تعداد ۲۰ نفر از اعضای شاعر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «یک آسمان پرستو» برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که در محل قبر متبرک شهید زین‌الدین برگزار شد، حسن ندافی در خصوص یاد و گرامیداشت شهدا گفت: این یک وظیفه‌ی ملی است که با هر امکاناتی،  یاد عزیزانی که جان خود را در راه وطن در طبق اخلاص می‌گذارند گرامی بداریم و قطعا این حرکات فرهنگی تاثیر بیشتری بر گروه‌های کودک و نوجوان خواهد گذاشت. ما شاهد این هستیم که هنوز هم جنگ ادامه دارد و این خاک با خون دلاورمردان مدافع حرم، به لطف خدا حفظ خواهد شد. این جمع صمیمی بر سر قبر این شهید بزرگوار (شهید زین‌الدین) برای من بسیار ارزشمند است و امیدوارم شفاعت تمام ما در روز قیامت به دست این عزیزان صورت بگیرد.

ایشان در توضیح حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در این محل و فعالیت‌هایی که قرار است انجام شود گفت: هیچ کاری برای شهدا و برای امام شهدا کوچک نیست و اینکه تمام ما الان در این جمع خودمانی دور هم نشستیم به دعوت آقامهدی (شهید زین‌الدین) بوده است.

برنامه‌ی اول این یادواره، شعرخوانی اعضای فعال ادبی در وصف شهید بود که بعد از آن تمام مربیان و اعضای محترم مراکز، در چند گروه، ۱۱۰ سنگ قبر شهید را در آستانه نوروز به کمک مربیان هنری، رنگی نو زدند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =