کد خبر: 286932
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
پیش‌کسوتان معاونت تولید کانون تجلیل شدند

آیین تجلیل از پیش‌کسوتان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در معاونت تولید کانون برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و در آن علاوه بر تجلیل از تعدادی از همکاران بازنشسته کانون، رویکردهای معاونت تولید در سال ۹۸ نیز تشریح شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ و در آستانه نوروز برگزار شد، امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع، حسین ربانی‌غریبی معاون تولید، محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای، حامد میرزاحسینی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع، روح‌الله کاظمی‌زاده مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون به اختصار درباره‌ فعالیت‌های یک‌سال گذشته کانون در بخش تولید و عرضه توضیح‌هایی ارایه کردند.

همچنین رضا منتظری مشاور مدیرعامل کانون در این مراسم به قدردانی از فعالیت‌های حوزه تولید کانون پرداخت.

وی خطاب به کارمندان کانون گفت: «به عنوان کسی که در حوزه‌ تولید فعالیت می‌کنید شاید بازتاب کارتان را نبینید. با این حال در ماه‌های گذشته بازتاب‌های بیرونی تولیدات دیده شده است و این قدم‌ها سبب شده تا خون تازه‌ای در بدنه کانون به جریان بیفتد. قطعا بخش تولید کانون می‌داند که این گام‌ها که در قالب طرح‌ها، تغییرات و اتفاق‌های فرهنگی رخ داده است، بدون تجربه و تلاش شما محقق نمی‌شد.»

گفتنی است در این مراسم علاوه بر نمایش فیلم دوچ به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس از تولیدات جدید کانون، جمعی از کارمندان کانون که در سال ۹۷ به جمع پیش‌کسوتان کانون پیوستند، تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =