کیفیت و کمیت فعالیت مراکز، مبنای افزایش بودجه و نیروی انسانی در کانون

همکاری و جذب نیروهای شرکتی برای خدمت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این پس بر اساس آمار تعداد اعضای فعال آن مرکز صورت می‌گیرد چرا که جذب نیرو از این راه دارای سازوکار خاصی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در نشست فصلی مدیران کل کانون در تهران گفت: مسایل رفاهی همکاران کانون در اولویت ما قرار دارد و همه تلاش‌مان را برای افزایش رفاه آنان به کار می‌گیریم.

امیرحسین آزادی‌وفا در ادامه خاطرنشان کرد: معیار ارزیابی بودجه، مراکز کانون است و آموزش نیز بر اساس تعداد کارکنان محاسبه شده است.

او در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: تبدیل وضعیت کارکنان پاره‌وقت و قراردادی به هیچ‌وجه در اختیار کانون نیست و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این زمینه تصمیم می‌گیرد.

در ادامه این نشست هادی یوسف‌زاده مدیرکل امور مالی، سعید سپهروند مشاور معاون توسعه و مدیریت منابع و مصطفی زند مدیرکل بودجه نیز در مورد شفافیت‌های مالی، دوره‌های آموزشی برای مسئولان کارگزینی، احکام کارکنان قراردادی  و بودجه‌های کانون سخن گفتند.

سرپرست دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون نیز یادآور شد: 40 سامانه اینترنتی ستادی و استانی در کانون فعال است.

مهدیار نویدادهم با تاکید بر این نکته که تمامی نرم‌افزارها باید متمرکز شود، گفت: تغییر اتوماسیون اداری، ایجاد میز خدمات الکترونیکی، سامانه آموزش و امکان وب کنفرانس و سامانه اختصاصی ایمیل تاکنون ایجاد شده است و کانون مجازی نیز سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

سیدعلی حسینی معاون اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون با اشاره به این‌که از اول دی سال 1397 بیمه تکمیلی کارکنان کانون از بیمه آتیه‌سازان به بیمه معلم تغییر کرده است، توضیح‌هایی درباره‌ی شرایط استفاده از این بیمه ارایه کرد.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون نیز در بخشی از این نشست فصلی با بیان این‌که بازدیدهای استانی در برنامه‌ی کاری این دفتر قرار دارد از مدیران کل کانون استان‌ها خواست تا شرایطی را برای امکان بازدید از مراکز کانون نیز فراهم شود.

محمدعلی مقیمی در ادامه توضیح داد: در ارزیابی عملکرد استان‌ها دو موضوع مهم مد نظر قرار دارد، اول بررسی خروجی و عملکرد استان که چه اقدام کیفی در راستای فعالیت‌های کانون انجام داده‌اند و بعد رفتار سازمانی، که رضایت عمومی همکاران کانون در استان‌ها را شامل می‌شود.

او در ادامه سخنانش از مدیران استان‌ها خواست تا تعداد فروشگاه‌های مستقل کانون در استان‌ها را به این دفتر اعلام کنند.

نشست فصلی مدیران کل کانون کشور روزهای 18 و 19 اسفند 1397 در تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =