کانون پرورش فکری گمیشان به استقبال بهار رفت

مرکز فرهنگی‌هنری کانون گمیشان با اجرای فعالیت‌های متنوع و شاد فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی به استقبال بهار رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو به همراه کارشناس فرهنگی حوزه‌ی غرب استان در مرکز فرهنگی‌هنری کانون گمیشان حضور یافته و با دل‌های پاک و معصوم کودکان این شهرستان به استقبال بهار رفت.

 مدیرکل کانون گلستان در این ویژه‌برنامه از ظرفیت غنی کانون گمیشان در حوزه فرهنگ و هنر سخن گفته و کودکان و نوجوانان را سرمایه‌های اصلی جامعه عنوان کرد.

وی با اهدای لوح تقدیری به رسم یادبود از مسوولان این شهرستان که در مسیر شکوفایی و رشد و پرورش اندیشه‌های ناب کودکان و نوجوانان کمر همت بسته‌اند قدردانی کرد.

اجرای هنرمندانه قصه‌گویی توسط مربی هنری کانون گمیشان و شعرخوانی با موسیقی بلز، برپایی کارگاه‌ ادبی دلنوشته با موضوع بهار، به تصویر کشیدن نمایی از طبیعت بر روی سنگ‌ها و کاشت نهال با دستان پرمهر کودکان و نوجوانان از ویژه‌برنامه‌های این روز بود.

گفتنی است، در این برنامه که با حضور مدیران ادارات دامپزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی و ورزش و جوانان شهرستان گمیشان برگزار شد، الهام کر عضو فعال کودک مرکز فرهنگی‌هنری کانون گمیشان به عنوان مشاور کودک و یکی از نمایندگان تیم مشاوران کودک و نوجوان کانون از سوی مدیرکل کانون گلستان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =