کد خبر: 286985
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
بازدید 432
همراهی نوروزی کانون استان قزوین با بچه‌ها

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نوروز امسال هم در کنار مخاطبین خود خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای طرح بهارانه کانون در استان قزوین برای دومین سال خبر داد.

بر این اساس، در طرحی تازه از کانون به نام «بهارانه»که برای دومین سال اجرا می‌شود، تعطیلات نوروزی امسال برای بچه‌های شهرستان قزوین و نیز مسافران استان با بهره‌مندی از برنامه‌های کانون همراه خواهد بود.

وی در توضیح این خبر گفت:مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین که به نسبت سایر مراکز بیشتر در مسیر راه مسافران استان قرار دارد، در نوروز ۹۸ از پنجم  تا هشتم فروردین وهمچنین  دهم و یازدهم فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ بعدازظهر به صورت دونوبته پذیرای کودکان و نوجوانانی است که می خواهند نوروز را در کنار کانون و با برخورداری از کتاب‌های کانون بگذرانند.

این طرح که با عنوان «بهارانه کانون» انجام می شود، شامل برگزاری کارگاه‌های نقاشی، معرفی آداب و رسوم نوروزی، روخوانی کتاب، طرح های ادبی، بازی و سرگرمی و دیگر فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی کانون است.

وی افزود:این اقدام در راستای برنامه‌های پیش بینی شده معاونت فرهنگی کانون کشور است که با هدف همراهی و انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کانون و تشویق آنها به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =