کد خبر: 286986
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
بهار در کانون

مرکز فرهنگی هنری کانون تربت‌جام ویژه‌ برنامه‌ای به مناسبت حلول ماه مبارک رجب و نزدیک شدن به ایام نوروز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، این مراسم روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز فرهنگی هنری تربت‌جام با حضور ۳۰ نفر از اعضاء کودک ونوجوان (دختر) این مرکز برگزار شد.

نسیمه اسمعیل‌جامی مربی مسئول مرکز با اعلام این خبر گفت: دراین جشن دوستانه و پر از شادمانی ضمن تبریک و شادباش به مناسبت حلول ماه مبارک رجب که سرشار از رحمت و برکت برای مسلمانان است، کودکان ونوجوانان با ادعیه و روزهای مهم این ماه پرفضیلت آشنا شدند که مهم‌ترین آن میلاد باسعادت حضرت علی (ع) است.

مربی مسئول مرکز نزدیک شدن به ایام نوروز را بهانه‌ خوبی برای گفت‌وگو درباره استقبال از بهار و هفت‌سین عنوان کرد و گفت: سفره کوچک اما پر از خاطره هفت‌سین کانون را در مرکز چیدیم و هم‌زمان به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با غذاها و آشامیدنی‌های سالم، جشنواره غذاهای سالم نیز با مشارکت اعضاء برگزار شد.

در این جشن اعضاء انجمن نوجوان مرکز، با برنامه‌های متنوعی هم‌چون مسابقه و اجرای نمایش خلاق((هدیه به مادر)) لحظات شادی را خلق کردند و اسباب آشنایی بچه‌ها با حاجی فیروز را فراهم آوردند.

در ادامه با معرفی کتاب «دو دوست» توسط مربی سیار روستایی مرکزتربت جام یک دوستی شیرین بین اعضاء مرکز تربت‌جام و بچه‌های مراکز کانون زاهدان ایجاد شد. سیدرسول حسینی زهرایی مربی کانون که قرار است چند روز دیگر در طرح «پیک امید» به مناطق کم‌برخوردار استان سیستان و بلوچستان برود، از اعضای کتابخانه خواست با نوشتن نامه‌ای به هم‌سن و سالان خود در زاهدان، از حال و هوای مرکز برای دوست ناشناس خود بگویند و مربی سیار مرکز قاصد خوش خبر این پیام‌ها باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =