کد خبر: 286995
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
دیدار مدیران کل آموزش و پرورش و کانون در شهرکرد

فرزاد رحیمی مدیر کل کانون و فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش در نشستی صمیمی از تعاملات میان بخشی دو دستگاه صحبت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری: مدیران کل آموزش و پرورش و کانون طی دیداری در اداره کل آموزش و پرورش از زمینه های همکاری میان دو دستگاه صحبت کردند.

فرزاد رحیمی مدیر کل کانون با ارائه ی گزارشی از فعالیت ها و طرح های اجرا شده با همکاری دو دستگاه در حوزه ی آموزش به کودکان و نوجوانان ابعاد مختلف کانون را برای مدیر کل آموزش و پرورش تشریح کرد.

در این میان فرحناز قائد امینی با بیان اینکه فعالیت های کانون تاثیرات بسزایی در رشد اجتماعی و فرهنگی کودکان و نوجوانان ایجاد می کند خواستار افزایش همکاری های میان دو دستگاه شد.

محمد مردانی رئیس کانون زبان ایران نیز ضمن اشاره به تعاملات سازنده کانون و آموزش و پرورش زمینه های همکاری بیشتر این دو مرکز آموزشی را در این دیدار تشریح کرد.

در این دیدار مباحث ایجاد شادی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان و برنامه ریزی جهت ایجاد قالب ها و برنامه های مناسب در سایه ی آموزش سالم به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت.

آماده سازی دانش آموزان برای حضور در جامعه و ارتقای روابط عمومی میان کودک و جامعه و افزایش مهارت های ارتباطی در این قشر  از جمله مباحث دیگری بود که در این جلسه مطرح شد. 

اهداء آثار دست ساز اعضای کانون به مدیر کل آموزش و پرورش نیز بخشی دیگر از معرفی فعالیت های کانون در این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =