کد خبر: 287019
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
بازدید 388
استشمام بوی بهار در دورهمی مربیان کانون البرز

نشست صمیمانه مربیان و همکاران کانون البرز روز دوشنبه20 اسفندماه 1397 به میزبانی مرکز شماره4کرج و در محل مجتمع کانون پرورش فکری با حضور مدیر کل، معاون و همکاران ستادی، فرهنگی، هنری و ادبی استان برگزار شد.

در ابتدا پس از پخش کلیپ قرآن، سرود جمهوری اسلامی و سرودکانون، قصه "یک کوزه پر از طلا" توسط سحر حقیقی مربی مرکز شماره1 قصه گویی شد. اعضای نوجوان مرکز شماره4 نیز با اجرای نمایش"حاجی فیروز" به استقبال نوروز رفتند. سپس در قالب فیلم های کوتاه، همکاران با لهجه های شیرین محلی خود که هر کدام نشان از قومیتی خاص داشت، ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی، سال جدید را تبریک گفتند.

اجرای موسیقی زنده توسط اعضای نوجوان مرکز شماره4- مسابقه – پخش کلیپ از مجموعه فعالیت های همکاران در سالی که گذشت، خوانش متنی زیبا به قلم و اجرای الهام مظفری و اهدای لوح تقدیر و هدیه به اعضای نوجوان مرکز 4 که اجرای برنامه داشتند، از دیگر برنامه های این نشست بود.

در پایان محمود مروج مدیر کل کانون البرز ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران این برنامه به ویژه همکاران مرکز شماره 4 که میزبانی این نشست را به عهده داشتند، از تلاش های کلیه همکاران که در سایه همدلی و همکاری در پیشبرد اهداف فرهنگی، هنری و ادبی کانون در سال97 تلاش کردند، قدردانی کرده و گفت: امید است که در سال جدید نیز فعالیت های مراکز، در راستای برنامه هایی که از معاونت فرهنگی ابلاغ گردیده، انجام شود. وی در ادامه سخنانش افزود با توجه به نشستی که اخیرا برای مدیران استان ها برگزار شده، احساس می شود به همت مسئولان کانون، سال پیش رو، سالی امیدوار کننده و خوب باشد و ضمن اشاره به این نکته که جایگاه مربیان کانون برای مدیران ارشد، از اهمیت خاصی برخوردار است، ضرورت اهمیت بخشیدن به این مهم را از دغدغه های مدیران کانون برشمرد و در ادامه افزود توجه به مناطق محروم و حاشیه نشین از اولویت های کانون در سال آینده می باشد.

  رعایت نظم، سلسله مراتب اداری و توجه ویژه همکاران به سیستم حضور و غیاب، همچنین راه اندازی شبکه مجازی اینستاگرام کانون البرز و هماهنگی مراکز استان با روابط عمومی در جهت چاپ هرگونه نشریه و ارسال گزارشات برنامه و فعالیت ها با برند کانون از جمله نکاتی بود که مدیرکل البرز در سخنانش به آن اشاره کرد.

تنظیم گزارش توسط مهری فلاح - فرانک فروزانفر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =