کد خبر: 287036
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
«گرگم و گله می‌برم» به انسی رفت

فیلم کوتاه «گرگم و گله می‌برم» اثر امیرهوشنگ معین و از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش چشم‌انداز جشنواره‌ انیمیشن انسی فرانسه با همتایان خود رقابت می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم اقتباسی از کتاب افسانه شعبان‌نژاد است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال به مدت 8 دقیقه بدون کلام در سال 1396 تولید شده است.

دریافت جایزه از یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، جایزه جشن مستقل انیمیشن و جایزه بهترین فیلم از نگاه آسیفا در جشنواره فیلم رشد برخی از موفقیت‌های این فیلم بوده است.

بر این اساس این اثر از 20 تا 25 خرداد 98  در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه که از نخستین جشنواره‌های انیمیشن در دنیا محسوب می‌شود، در بخش چشم‌انداز (پرسپکتیو) رقابت خواهد کرد.

هیات داوران بخش چشم‌انداز جشنواره، جایزه ویژه‌ای را با نام جایزه شهر به سه فیلم‌ساز جوان که جدیدترین اثر خود را در این بخش معرفی کرده‌اند، اعطا خواهد کرد.

در این بخش 23 فیلم از کشورهای غنا، عربستان سعودی، انگلستان، کانادا، چین، کرواسی، کره جنوبی، آمریکا، کلمبیا، یونان، برزیل، استونی، لیتوانی، پرو و ایران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است در فیلم پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» حسین قورچیان طراحی صدا، محمد جعفری آهنگ‌سازی، ابراهیم سعیدی ‌سلو، متین احمدی ضبط استودیو و حسین بهشتی کار میکس و مسترینگ را بر عهده داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =