«گرگم و گله می‌برم» منتخب بخش فیلم جشنواره کودک‌آنلاین شد

فیلم کوتاه «گرگم و گله می‌برم» اثر امیرهوشنگ معین و به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای شرکت در نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک‌آنلاین، انتخاب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم اقتباسی از کتاب افسانه شعبان‌نژاد است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال به مدت ۸ دقیقه بدون کلام در سال ۱۳۹۶ تولید شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره از کل ۱۱۲۱ اثر رسیده به جشنواره، ۴۸۲ فیلم کوتاه به جشنواره ارسال شد که بر اساس آرای هیأت انتخاب این بخش متشکل از مجید برزگر، آرش رصافی، مجید شیخ انصاری، جعفر صانعی‌مقدم، بهتاش صناعی‌ها، بیژن میرباقری و محمد نجاریان، ۹۲ فیلم برای شرکت در این جشنواره انتخاب شده‌اند.

گفتنی است برگزیدگان بخش فیلم کوتاه در مراسم پایانی جشنواره معرفی خواهند شد.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک‌آنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود و مراسم پایانی جشنواره، اواخر خرداد سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

گفتنی است «گرگم و گله می‌برم» تاکنون چهار جایزه یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، جایزه جشن مستقل انیمیشن و جایزه بهترین فیلم از نگاه آسیفا در جشنواره فیلم رشد را از آن خود کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =