کد خبر: 287080
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
بازدید 951
مربی فرهنگی کانون گیلان آسمانی شد

فاطمه ایمانی، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان دعوت حق را لبیک‌گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مربی پرتلاش، همراهی خود با کانون را از سال ۱۳۸۰ و از مرکز فرهنگی هنری منجیل آغازکرد و طی سال‌ها حضور در مراکز شماره یک و مجتمع کانون پرورش فکری شهر رشت، نقش ارزش‌مندی در کشف و پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی‌داشت.

نگاه ویژه این مربی کانون به کتاب و محورقراردادن این ابزارمناسب فرهنگی در مسیر انتقال آموزه‌ها به کودکان و نوجوانان، از شاخصه‌های فاطمه ایمانی به شمارمی‌رفت و وی افزون بر تربیت نسلی آگاه، خود نیز موفقیت‌های بی‌شماری در این زمینه‌ داشته‌است.

انتخاب وی به عنوان مربی موفق در زمینه‌ی گزارمان‌نویسی، موفقیت در جشنواره‌های قصه‌گویی و هم‌چنین قرارگرفتن پایان‌نامه او در میان پایان‌نامه‌های برگزیده مربیان کانون کشور، بخش کوچکی از توان‌مندی‌های این مربی فرهنگی کانون پرورش فکری را به‌تصویرمی‌کشد.

فاطمه ایمانی که در شهریور ماه ۱۳۵۳ چشم به جهان‌گشود، پس از طی یک دوره بیماری، در شامگاه دوم فروردین سال ۱۳۹۸ دعوت پروردگار را لبیک گفت و در جوار رحمت الهی ساکن‌شد.

مدیر کل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان این مصیبت بزرگ را به خانواده‌ و وابستگان این همکار همیشه ماندگار تسلیت‌گفته و علو درجات را برای آن مرحومه از درگاه ایزد منان خواستارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =