«فسقلی خوب نگاه ‌کن!» به چاپ شانزدهم رسید

«فسقلی خوب نگاه کن!» اثر آن واندِر اِسن مجموعه‌ای سه جلدی است که در قالب تصویری به آموزش تعامل کودک با دنیای پیرامون می‌پردازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه که نخستین بار در سال 1361 از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده، هم‌اینک برای شانزدهمین بار به دست مربیان و کودکان بالای 5 سال رسیده است.

بر همین اساس، این کتاب‌ها از سوی اِتین دِلِسر تصویرگری و به قلم سرور پوریا ترجمه شده است.

در عین حال، در هر کدام از این کتاب‌های علمی چهار موضوع مطرح شده است. فسقلی در تعامل با این موضوع‌ها قرار می‌گیرد و مخاطب با دنبال کردن تصویر و داستان نکته‌هایی را می‌آموزد.

در جلد نخست از این مجموعه می‌خوانیم: «سوسک سبز روی زمینه‌ی سبز به آسانی دیده نمی‌شود. سوسک سبز روی زمینه‌ی قرمز به خوبی دیده می‌شود. پروانه‌ی نارنجی و قهوه‌ای روی تنه‌ی درخت به آسانی دیده نمی‌شود. پروانه‌ی نارنجی و قهوه‌ای در آسمان آبی به خوبی دیده می‌شود. پروانه در حال پرواز، تند تند بال می‌زند و بالا و پایین می‌رود تا پرنده‌ها نتوانند شکارش کنند.»

این آثار 32 صفحه‌ای مناسب گروه سنی بالای 5 سال است و هر جلد آن 4هزار تومان قیمت دارد.

گفتنی است «فسقلی 1» در چاپ شانزدهم به 314هزار و 500 نسخه رسیده و «فسقلی 2 و 3» به ترتیب با شمارگان 299هزار و 500 نسخه و 289هزار و 500 نسخه به پانزدهمین مرحله چاپ رسیده‌ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =