ترویج فرهنگ مقدم بر سایر اهداف کلان جامعه است

شهرام کوسه‌غراوی در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، فعالیت‌های این مجموعه را بواسطه بعد فرهنگی با اهمیت، ماندگار و اثربخش دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این نشست شهرام کوسه‌غراوی با حضور در دفتر مدیرکل کانون گلستان، ترویج فرهنگ را مقدم بر سایر اهداف کلان جامعه بیان کرده و اظهار داشت: جنس فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی کانون پرورش فکری به دلیل ارتباط با کودکان و نوجوانان بسیار حساس، تخصصی و ارزشمند است.

ایشان ضمن تاکید بر ضرورت توجه به نیازهای واقعی کودکان و نوجوانان، هم‌راهی خود را در مسیر تحقق اهداف غنی کانون پرورش فکری اعلام کرده و خواستار مدیریت موثر فضای مجازی و ایجاد فضای فرهنگی قابل دسترس برای بچه‌ها در این دریای پرتلاطم جهانی شد.

در ادامه محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان ضمن قدردانی از نگاه فرهنگی و ارزشمند نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی از کانون به عنوان نهاد تخصصی در زمینه غنی‌سازی مطلوب بستر فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی نام برده و افزود: پرورش قوه تفکر، مهارت‌آموزی و افزایش خلاقیت در کودکان و نوجوانان از جمله ویژگی‌هایی است که کانون را از سایر دستگاه‌های فرهنگی متمایز می‌سازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در این دیدار با اشاره به ضرورت تامین مالی برای اجرای طرح و برنامه‌های بنیادی و ماندگار در سطح کلان، خواستار پیگیری اعتبار ملی و استانی شد که در این خصوص عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی، قول همکاری و مساعدت برای جذب اعتبارات ملی و استانی را داد.

ارائه گزارشی از امداد فرهنگی کانون در قالب طرح پیک امید برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده گلستان و تشکیل گروه فرهنگی و هنری و راه‌اندازی کامیونت نمایش سیار به‌منظور مدیریت روانی این آسیب و هم‌چنین آماده‌سازی مرکز فرهنگی‌هنری کانون گمیشان برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و ارائه‌ی خدمات پزشکی رایگان ویژه‌ی خانواده‌های سیل‌زده با مشارکت فرمانداری و سپاه، پایان‌بخش سخنان مدیرکل کانون گلستان در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =