رییس کانون زبان ایران از کانون زبان در مازندران بازدید کرد

در نخستین روزه های سال نو ، رییس کانون زبان ایران از مراکز آموزشی کانون زبان استان مازندران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران, مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران در نخستین روزهای فصل بهار از 12 مرکز آموزشی این استان در شهرهای آمل، بابل، قائمشهر و ساری بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با سید مرتضی آصفی، رییس کانون زبان مازندران با مسوولان این مراکز دیدار و گفت و گو کرد.

 مومنی در این دیدارها، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مسوولان و کارکنان مراکز آموزشی کانون زبان استان، در جریان فعالیت ها و برنامه های آموزشی و اجرایی این مراکز قرار گرفت و در عین حال بر ارایه  راه کارهای اجرایی  و عملی برای توسعه مراکز آموزشی استان تاکید کرد.                                                          

مدیر کانون زبان استان نیز با بیان گزارش آماری و اجرایی از فعالیت ها و برنامه های کانون زبان در مازندران به تشریح اهداف و برنامه های خود در این استان پرداخت.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان مازندران دارای 32 مرکز آموزشی است و در آن زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین دوره‌های ویژۀ انگلیسی در سفر، بحث آزاد و مکالمۀ ویژه نیز در برخی از مراکز این استان برگزار می‌شود و قرار است از ترم بهار زبان های روسی، آلمانی، فرانسه و اسپانیایی نیز در این استان راه اندازی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =