کد خبر: 287130
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
آغاز سفر کتابخانه‌های سیار کانون به مناطق سیل‌زده استان خوزستان

سفر کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» به محل اسکان خانواده‌های سیل‌زده‌ در منطقه الهایی استان خوزستان آغاز ‌شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، به‌دنبال وقوع سیل در استان خوزستان جمعی از مربیان کتابخانه‌های سیار کانون استان صبح روز دوازدهم فروردین در محل اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل، در منطقه الهایی حاضر شدند و به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان این مناطق پرداختند.
بر اساس این خبر، مربیان کانون در این طرح فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش خلاق، کتاب‌خوانی و برگزاری کارگاه‌های هنریِ نقاشی، کاردستی و... را برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.
وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در محل اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل، در منطقه الهایی گفت: کانون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و ایجاد روحیه‌ی امید، اقدام به اعزام واحدهای سیار خود در کمپ‌های اسکان سیل زدگان کرده است.
وی تاکید کرد: دامنه فعالیت‌های کانون در مناطق سیل‌زده استان خوزستان گسترش پیدا می‌کند و گروه‌های بیشتری از مربیان و کارشناسان به این مناطق اعزام خواهند شد.
گفتنی است: سفر کتابخانه‌های سیار کانون با هدف خدمات‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار از آبان ماه ۱۳۹۷ در استان خوزستان آغاز شده است و تاکنون در روستاها و مناطق شهری شهرستان‌های اندیکا، لالی، باغملک، آبادان و کارون   با حضور مربیان این کتابخانه‌ها اقدام به خدمت‌رسانی فرهنگی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =