اجرای طرح عیدانه کتاب در پایگاه های عیدانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان شمالی

هم‌زمان با آغاز سال ۱۳۹۸ مربیان کتاب‌خانه های سیار روستایی و شهری استان خراسان شمالی، به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، با آغاز سال ۱۳۹۸ و همزمان با سراسر کشور، مربیان سیار روستایی و شهری استان خراسان شمالی در مناطق اسفراین، بجنورد و راز و جرگلان، فعالیت های متنوع فرهنگی را اجرا کردند.

پارک ملت ، شهر تاریخی بلقیس و امام‌زاده کوشکی از یکم تا ۱۱ فروردین، از جمله مکان‌های تاریخی  شهرستان اسفراین بودند که مربیان کتابخانه های سیار روستایی اسفراین و شهری بجنورد و همکاران فرهنگی ، هنری و ادبی اسفراین، به اجرای برنامه های متنوع از قبیل: بازی های بومی و محلی، شعرخوانی، قصه گویی، نمایش خلاق، باز و سرگرمی و کتابخوانی پرداختند.

همچنین از یکم فروردین نیز پایگاه ثابت کانون پرورش فکری خراسان شمالی در محل پارک شهرداری شهرستان بجنورد، با حضور همکاران فرهنگی تا ۱۶ فروردین، پذیرای مسافران نوروزی بود.

گفتنی است از برنامه های ویژه و شاخص عیدانه کانون پرورش فکری خراسان شمالی، حضور فعال همکاران فرهنگی ، هنری و ادبی در جمع سیل زدگان استان گلستان و امداد فرهنگی کودکان و نوجوان مناطق سیل زده راز و جرگلان در ایام نوروز ۹۸ بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =