اجرای طرح عیدانه‌کتاب در کانون استان زنجان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب در تعطیلات نوروز ۹۸ طرح عیدانه‌کتاب را از روز اول فروردین اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، کانون زنجان در قالب طرح عیدانه‌کتاب ویژه‌ی ایام نوروز، مسافران نوروزی را با فعالیت‌های کانون پرورش فکری و کتاب‌خوانی آشنا کرد.

این طرح، که برای دومین سال در کانون استان زنجان انجام می‌شد در یک مرکز مجتمع و نیز کتابخانه های سیار کانون در طول تعطیلات نوروزی از اول فروردین به میهمانان و اعضای کانون خدمت‌رسانی کردند.

از عمده فعالیت‌های مربیان در این برنامه معرفی اقوام و آداب و رسوم ایران، سفره هفت‌سین، دید و بازدید، دوستی با طبیعت، بحث آزاد، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، مسابقه و اهدای جوایز، معرفی کتاب، روخوانی کتاب، نقاشی، سفالگری، کاردستی و طرح‌های ادبی بود که از ساعت ۹ تا ۱۳ هر روز و در طول ایام نوروز ادامه داشت.

طرح عیدانه‌کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب و حضور حداکثری کودکان و نوجوانان در محیط‌های فرهنگی حتی در ایام نوروز شکل گرفت که این مهم تا تحقق کامل این اهداف ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =