کد خبر: 287188
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
بازدید 447
اولین جلسه شورای اداری کانون گیلان در سال ۹۸ برگزارشد

نخستین جلسه شورای ادارای کانون پرورش فکری استان گیلان در سال ۱۳۹۸ با تاکید بر پاس‌داشت داشته‌ها و نگاهی ویژه به توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی این مجموعه‌ی فرهنگی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان؛ این نشست صبح امروز با حضور مدیر کل و اعضای شورای اداری در سالن نشست‌های کانون رشت صورت‌گرفت و ضمن اشاره به فراز و فرودها، از فاطمه ایمانی، همکار تازه درگذشته این مجموعه‌یادشد.

مهارت‌آموزی به کودکان، رسالت مهم کانون

مدیر کل کانون در این نشست سخنان خود را با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به عنوان سال«رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آغازکرد و گفت: مخاطب این پیام همه افراد جامعه هستند و حرکت در مسیر مهارت‌آموزی به کودکان و نوجوانان، رسالت مهم کانون در این زمینه به شمارمی‌رود.

ضرورت نگاه ویژه به تربیت نسل سوم و چهارم انقلاب

اسفندیار ضیائی هم‌چنین به چهل سالگی دوم انقلاب اسلامی نگاهی ویژه‌داشت و با بیان این‌که نسل سوم و چهارم این انقلاب نیز از مخاطبان ما محسوب‌می‌شوند، اظهارکرد: فراهم‌سازی فرصت‌های مناسب برای نقش‌آفرینی آینده‌سازان، فرهنگ‌سازی و تربیت نسلی پویا هم‌چون فرزندان دهه آغازین انقلاب، از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید مد نظر قرارداشته‌باشد.

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اولویت امروز جامعه

این مدیر فرهنگی در ادامه، تاکید رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط با ترویج هرچه بیش‌تر سبک زندگی ایرانی اسلامی را خاطرنشان‌کرد و با تبیین این موضوع که ترویج این نوع از زندگی، اولویت‌ امروز جامعه است، افزود: شناخت نیازهای نسل کودک و نوجوان و هدایت آنان، نقش مهم کانون پرورش فکری در این زمینه محسوب‌می‌شود.

تلفیق جوانی و تجربه، از نقطه‌های روشن کانون

مدیر کل کانون درعین حال اعتماد به جوانان و تلفیق تجربه و جوانی را از نقطه‌های روشن این مجموعه‌ی فرهنگی عنوان‌کرد و  خود مراقبتی، هم‌پوشانی اداری و نگاه اخلاق مدارانه حاکم بر کانون پرورش فکری را از دلایل موفقیت آن برشمرد.

 تنوع‌بخشی خلاقانه به فعالیت‌ها، نیاز مخاطبان

لزوم تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها با نگاه به خواسته‌های مخاطبان کانون، ضرورت ارایه‌ی ایده‌های خلاقانه و هم‌چنین تاکید بر اهمیت ادامه‌یافتن حرکت در مسیر پاسخ‌گویی مناسب به مراجعان و مدیریت هدف‌مند هزینه‌ها، بخش پایانی سخنان این مدیر فرهنگی بود و وی در همین حال ابرازامیدواری کرد که در سال‌جاری نیز شاهد موفقیت‌های گسترده‌کانون پرورش فکری استان گیلان باشیم.

درعین حال، سخنان ضیاء غیوری، معاون فرهنگی کانون استان گیلان در ارتباط با فرصت‌های معنوی ایام شعبانیه و هم‌چنین ارایه دیدگاه‌ها از سوی همکاران، پایان بخش نخستین جلسه شورای اداری در سال ۱۳۹۸ بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =