«عیدانه کتاب» موفق در اجرا، موثر در جذب مخاطب

مدیر کل کانون استان با اشاره به اجرای موفق طرح عیدانه کتاب در تعطیلات نوروزی، اجرای این طرح در جذب مخاطب و معرفی فعالیت‌های کانون موثر دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اشاره به حضور دو کتابخانه سیارشهری تبریز و کتابخانه‌ منطقه آزاد ارس در ایام تعطیلات برای اجرای طرح عیدانه کتاب، افزود: اجرای مسابقات مختلف، معرفی و اهدای کتاب، کاردستی و اوریگامی و نیز برپایی کارگاه‌های نقاشی به همراه معرفی دیگر فعالیت‌های کانون از برنامه‌های کتابخانه‌های سیار به این مناسبت بود که با استقبال خانواده‌ها همراه بود.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی توسعه فرهنگ مطالعه و ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت مشارکت خانواده‌ها در اجرای فعالیت‌های فرهنگی به همراه فرزندان خود را از جمله اهداف مهم این طرح برشمرد.

وی در عین حال افزود: کتابخانه‌های سیار شهری کانون، در مقبره‌الشعرا، موزه قاجار، ایل‌گلی و پارک طبیعت تبریز و همچنین کتابخانه سیار منطقه آزاد ارس در پارک کوهستان جلفا میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان بودند.

بینش با اشاره به تنوع برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۸ تاکید کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای برای سال جاری در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی پیش‌بینی شده است که در قالب مهرواره‌ها، پویش‌ها و جشنواره‌های مختلف و با هدف افزایش مهارت‌های زندگی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و توسعه فرهنگ کتابخوانی و ارتباط موثر با خانواده‌ها، برگزار و جزییات این برنامه‌ها که با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» برگزار می‌شوند، به زودی اطلاع‌رسانی خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =