دیدار نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با همکاران

مدیرکل کانون استان در دیدار نوروزی با همکاران بر لزوم «محتوا محوری و روزآمدسازی» فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، هم‌زمان با شروع سال جدید کاری، مدیرکل و کارشناسان کانون استان، با حضور در مراکز فرهنگی‌هنری، سال جدید را به همکاران تبریک گفتند.

مدیرکل کانون استان در این دیدارها، پس از تبریک فرارسیدن سال نو، از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکاران در انجام فعالیت‌های گوناگون تشکر و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به برنامه‌های سال جاری مراکز فرهنگی‌هنری به بیان دیدگاه‌های مدیرعامل کانون پرداخت و گفت: «محتوا محوری و روزآمدسازی فعالیت‌های فرهنگی، مبتنی بر ارزش‌های سبک زندگی ایرانی و اسلامی» یکی از راهبردهایی است که از سوی مدیرعامل کانون مورد تاکید قرار گرفته که ضرورت نگاهی نو به فعالیت‌های کانون را بیان می‌کند.

وی سپس عنوان کرد: «تقویت و توسعه‌ی فعالیت‌های فرهنگی برای نوجوانان، با ملاحظه‌ی نیازهای مهارتی، استعدادها و علایق نوجوانان دختر و پسر» دیگر نکته‌ای است که مدیرعامل کانون با آگاهی از وضعیت مراکز فرهنگی‌هنری بر آن تاکید کرده و من امیدوارم با در نظر گرفتن این راهبردها و شرایط ویژه‌ی استان از لحاظ جوان بودن جمعیت، با استفاده از تجربه‌ی ارزشمند همه‌ی همکاران در زمینه‌ی برنامه‌ریزی، امسال پر بارتر از همیشه به ارایه‌ی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای سرمایه‌های ارزشمند کشورمان بپردازیم.

هادی بهره‌گیری از ظرفیت«خرد جمعی» را راهی مطمئن برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر عنوان کرد و افزود: بررسی برنامه‌ریزی‌های گذشته و شناخت نقاط قوت و ضعف آن می‌تواند ما را برای ارایه‌ی یک برنامه‌ی جامع، که نتیجه‌ی آن رسیدن به اهداف سازمانی است، یاری کند.

«اثربخشی فعالیت‌ها و ایجاد شادابی و پویایی در کودکان و نوجوانان» خواسته‌هایی بود که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جمع همکاران مطرح کرد و از آنان خواست با همدلی برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.

قابل ذکر است مدیرکل کانون در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مربیان مراکز استان قدردانی‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =