همدلی، رمز موفقیت برنامه‌های کانون استان کرمانشاه است

در جلسه شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه، موضوع‌های مختلفی همچون؛ پویش فصل گرم کتاب، قصه گویی، کتاب خوانی، قدردانی از مراکز موفق، و... از سوی اعضای جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین جلسه شورای فرهنگی این اداره کل با حضور مدیر کل کانون استان و کارشناسان مختلف ستادی برگزار شد.

در این جلسه که صبح امروز سه شنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ برگزار شد، بحث و بررسی در رابطه با برنامه‌های ابلاغی از سوی ستاد کانون کشور و همچنین، برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده کانون استان کرمانشاه صورت گرفت.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته از سوی همکاران مختلف استان، کسب موفقیت‌های درخشان در سطح استانی و کشوری را تبریک گفت و افزود: در بسیاری از شاخص‌ها، کانون استان دارای رتبه‌های برتر کشوری شده، که این امر نتیجه همدلی، تلاش و همکاری همه همکاران بوده است.

مدیرکل کانون استان همچنین بر اهتمام ویژه برای تحقق شعار سال ۱۳۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب در بحث رونق تولید و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری تاکید کرد.

او ضمن توصیه به استفاده بهینه از ملزومات و وسایل موجود در مراکز کانون، از کلیه همکاران خواست صرفه‌جویی را نیز در همه جوانب کاری مورد دقت نظر قرار دهند.

در ادامه این جلسه، موضوع‌های مختلف دیگری همچون؛ پویش فصل گرم کتاب، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، قدردانی از مراکز موفق، روز جهانی و هفته ملی کودک، مراکز فراگیر، کارگاه‌های مهارت زندگی، انجمن‌ها، مناسبت‌ها، بازدیدهای کارشناسی، جشنواره نمایش عروسکی، اولین جشنواره سرود، و... نیز از سوی اعضای جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

همچنین، تصمیم های مقتضی برای برگزاری اولین جلسه حوزه‌ای و جلسه ویژه مسوولین مراکز کانون استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۸ انجام گرفت که موعد برگزاری آنها نیز به زودی به اطلاع همکاران خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =