همکار جانباز کانون استان گیلان تجلیل شد

مدیر کل کانون استان گیلان هم‌زمان با خجسته میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، از «سیّد جلیل میرعظیمی»، همکار جانباز این مجموعه‌ی فرهنگی قدردانی‌کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، ایام شعبانیه،  زادروز فرخنده علمدار کربلا و روز جانباز، فرصتی ارزش‌مند برای تقدیر از حماسه سازان ایران اسلامی بود و به همین بهانه، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اهدای لوح سپاس، از همکار جانباز این نهاد فرهنگی قدردانی‌کرد.

اسفندیار ضیائی در این لوح سپاس، با نعمت توصیف‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت برای جامعه اسلامی، نقش‌آفرینی بزرگ‌مردان و زنان ایران اسلامی را زمینه‌ساز جاری و ساری‌شدن این موهبت الهی خوانده است.

این مدیر فرهنگی در بخش دیگری از این لوح سپاس، جانبازان را نماد عزت، عظمت و سیادت ایران اسلامی ارزیابی‌کرده و تلاش بی‌شائبه همکار جانباز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مایه سربلندی و مباهات دانسته‌است.

  در بخش پایانی این لوح تقدیر خطاب به سید جلیل میرعظیمی، کارشناس حراست کانون گیلان آمده: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به شما برادر ارزشی و ولایت‌مدار و به بهانه میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) که به نام روز جانباز نام‌گذاری شده، این لوح سپاس حضورتان تقدیم‌می شود.

گفتنی است، این لوح سپاس با حضور معاونان و کارشناسان کانون به همکار جانباز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اهداشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =