عنوان پاسدار یک افتخار ماندگار در تاریخ ایران است

مهدی جمالی مدیر کل کانون استان در پیامی به مناسبت روز پاسدار از این جایگاه دفاع کرد و خاطر نشان کرد که پاسدار نامی ماندگار در تاریخ ایران است و مردم حامی پاسداران ما خواهند بود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،مهدی جمالی مدیر کل کانون استان در پیامی به مناسبت روز پاسدار از این جایگاه دفاع کرد و خاطر نشان کرد که پاسدار نامی ماندگار در تاریخ ایران است و  مردم  حامی  پاسداران ما خواهند بود همانطوری که سال های دفاع مقدس سپاه پاسداران با جان و دل از این میهن دفاع کرد. براساس این گزارش در بخشی از این پیام آمده است :اقدام رئیس جمهورآمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاکی از ضعف ودرماندگی آنان درنقش مقتدرانه وبی بدیل سپاه است. وامروز آمریکا نمی داند که با این اقدام نه تنها ضعف خودرا نمایان کرده بلکه با این حرکت خصمانه وتوطئه علیه فرزندان انقلاب وجمهوری اسلامی زمینه وحدت وانسجام ملی رابیشتر نموده ، سپاه همواره مدافع منافع ملی وآبرووعزت وافتخار ایران بوده و این کار نه تنها باعث تضعیف روحیه سپاهیان نخواهد شد بلکه محبوبیت آنان رابیشتر خواهدنمود

 مردم با بصیرت وآگاه ایران به ویژه جامعه فرهنگی همانند گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهد کردومی داند که این تحریم های نابخردانه مانع پیوندناگسستنی بین سپاه وملت نیست وهمواه شعارماوفرزندانمان این خواهد بود :" من یک سپاهی ام".

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام اگر چه یک نهاد فرهنگی هنری است اما در موارد خاص سیاسی منفعل نبوده و همواره در حرکت های اجتماعی و مردمی همراه مردم بوده است چنان چه درحوادثی مانند سیل و زلزله نیز در کنار مردم بوده و با امداد فرهنگی به کودکان خدمت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =