کد خبر: 287251
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
بازدید 427
نشست مربیان مسئول جدید مراکز فرهنگی هنری

اولین نشست هم‌اندیشی مربیان مسئول جدید مراکز فرهنگی هنری کانون فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس، 9 نفر از مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری 5،4،2 و 6 شیراز، جهرم، آباده، سروستان، فیروزآباد و فسا با حضور در اداره کل کانون فارس در جلسه هم‌اندیشی و آشنایی با موارد مورد نیاز شغلی خود شرکت کردند.  

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس در این جلسه با اشاره به شعار «تمرین زندگی و خوب زندگی‌کردن تمرین می‌خواهد» از مربیان مسئول خواست تا با سرلوحه قراردادن این شعارها با توجه به نیاز مخاطب کودک و نوجوان و با برنامه‌ریزی صحیح و به‌موقع تلاش کنند تا فعالیت‌های کیفی برای جامعه مخاطب انجام شود. افتخاری شناخت دقیق مربیان مسئول نسبت به مربیان و کارکنان مرکز، ارتباط با فرمانداران، تقویت کار تیمی، همدلی، انعطاف‌پذیری، ایجاد تعامل و اعتماد متقابل را در کار مربیان مسئول ضروری دانست و توصیه کرد گاهی با ندیدن‌ها و نشنیدن‌ها تلاش کنید تا تعارض‌ها کاهش یافته و همدلی و همیاری در مجموعه بیش از پیش گسترش یابد.

وی تحلیل، بررسی، نیازسنجی و اجرای برنامه با اندیشه‌ورزی را ضروری دانست و بر محتوا و فرایندمحور بودن فعالیت‌ها تأکید کرد.

سلامت مالی، مدیریت بر اموال، مدیریت بحران‌ها، توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها، تلاش در پایدارسازی اعضا، ارسال به موقع گزارش‌ها و مستندسازی، ارتباط با مسئولین و خانواده‌ها، شناساندن کانون به جامعه و ارتباط با واحد کارشناسی از دیگر مواردی بود که افتخاری در جلسه مسئولان جدید بر آن تأکید کرد.

معاون فرهنگی، مسئول حراست، کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی، کارشناسان روابط عمومی، آموزش و پژوهش و انفورماتیک، رؤسای امور مالی و اداری و کارگزینی نیز به طور جداگانه در حوزه‌های کاری مرتبط، با مربیان مسئول صحبت کردند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =