افزایش همکاری‌های کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و معاونان آموزش و پرورش بر گسترش همکاری‌ها در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان تاکید کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون و معاونان آموزش و پرورش استان در زمینه‌ی افزایش همکاری‌ها گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این جلسه مدیرکل کانون استان فرارسیدن سال نو و ماه شعبان را به حاضران تبریک گفت: دیدن رویش جوانه‌ها باید جوانه‌ی امید را در دل‌های ما برویاند و تحولی واقعی را در ما به وجود آورد.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به تفاوت فعالیت در کانون پرورش فکری با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها گفت: نگاه کسی که از بیرون به کانون می‌نگرد با کسی که درون این خانه‌ی مهربانی است، متفاوت است و این تفاوت را تنها هنگامی می‌توان درک کرد که وارد این دنیای جدید شد و با همکاران خلاق و مهربان آن همنشینی کرد.

وی سپس به طرح دیدگاه مدیرعامل کانون در زمینه‌ی فعالیت‌های کاری پرداخت و در این‌باره گفت: روزآمد بودن، تقویت و توسعه‌ی فعالیت‌های فرهنگی برای نوجوانان و توجه به عدالت در توزیع امکانات و فرصت‌ها از جمله راهبردهای مدیرعامل برای تاثیر هدف‌مند بر مخاطبان است که بی‌گمان به‌کارگیری این راهبردها تحول خوبی در حوزه‌ی مخاطبان کانون، به ویژه نوجوانان، ایجاد خواهد کرد.

«مهارت‌آموزی» به مخاطبان بخش دیگری از سخنان مدیرکل کانون بود که در این خصوص گفت: با توجه به آسیب‌هایی که متوجه کودکان و نوجوانان است و از سوی دیگر اهمیت آماده‌سازی آنان برای حضور در جامعه و روبه‌رو شدن با چالش‌های احتمالی، ضروری است جهت ارتقای سلامت روانی و مصونیت اجتماعی آنان، طرح «مهارت‌آموزی» به این گروه از مخاطبان با جدیت بیشتری دنبال شود.

هادی در ادامه با تشکر از مجموعه‌ی آموزش و پرورش استان در خصوص همکاری‌های سازنده با کانون اظهار امیدواری کرد با حضور همکاران توان‌مند دو سازمان موثرتر از گذشته به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی کنیم.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون را مفید و سازنده دانست و گفت: کانون خط مقدم آموزش و پرورش و تکمیل کننده‌ی کارهای آن است.

محمد کیخا در ادامه با اشاره به همکاری‌های سازنده‌ی کانون و آموزش و پرورش در سال گذشته اظهار امیدواری کرد: با گسترش این همکاری‌ها و مهارت‌آموزی به کودکان و نوجوانان بتوان آنان را برای آینده آماده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =