کد خبر: 287258
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
بازدید 880
بازدید مدیرکل کانون سمنان از مراکز فرهنگی‌هنری حوزه شرق استان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی شرق استان بازدید و از نزدیک با مربیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه رئیس اداره مالی و جمعی از کارشناسان فرهنگی، هنری، انفورماتیک و روابط‌عمومی روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین از مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی شرق این استان بازدید و از نزدیک با مربیان مراکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدابخشی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مربیان کانون و قدردانی از تلاش آنها در اجرای مطلوب و کیفی فعالیت‌ها بر اهمیت میزان تأثیرگذاری افراد در محیط کاری، تأکید و اظهار کرد: هرچه در زمان کودکی آموزش داده‌شود ماندگاری آن فعالیت، بهتر و بیش‌تر خواهد بود.

مدیرکل کانون استان سمنان پس از بازدید از سالن آمفی‌تئاتر، کارگاه‌های هنری و ادبی و آرشیو آثار اعضای این کارگاه‌ها با اشاره به فراهم‌سازی امکانات مناسب یک فضای فرهنگی از مربیان خواست تا به کیفیت فعالیت‌ها توجه بیش‌تری داشته‌باشند.

خدابخشی در بازدید از کانون بسطام، خواستار حصارکشی مجموعه و مساحت مفید آن با مساعدت شهردار شد.

در بازدید از کانون میامی، ثمانه رحیمی مسئول مرکز ضمن ابراز خرسندی از تعامل دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با کانون پرورش فکری به علاقه اعضای نوجوان مرکز به دو کارگاه عکاسی و سوزن‌دوزی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به نیازسنجی انجام‌شده، تشکیل این دو کارگاه به‌ویژه انجمن عکاسی و دعوت از هنرمندان برجسته این عرصه در جذب و پایداری اعضای نوجوان مؤثر است.

در بازید از کانون بیارجمند که محمد کریمی شهردار نیز حضور داشت بر اثرگذاری فعالیت‌های کانون در شخصت و رفتار مخاطبان کودک و نوجوان تأکید شد.

شهردار بیارجمند زیربنای تربیت کودکان و نوجوانان را کانون پرورش فکری دانست و از همکاری و تعامل شایسته مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون بیارجمند در برنامه‌های مشترک، قدردانی کرد.

 در بازدید از کتابخانه سیار روستایی که در مدرسه سعدی روستای دیزج شاهرود مستقر بود مدیر مدرسه خواستار همکاری بیش‌تر کانون پرورش فکری در زمینه تهیه و تأمین کتاب‌های کتابخانه‌ کلاسی شد.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه درخصوص تجهیز کتابخانه این مدرسه و تأمین اعتبار برای خرید کتاب‌های مناسب کودک و نوجوان، قول مساعدت داد.

محسن نظارت مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو شاهرود نیز ضمن ابراز خرسندی از تعامل دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با کانون پرورش فکری به علاقه اعضای نوجوان مرکز به دو کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی و شاهنامه‌خوانی اشاره و به ارائه گزارش کوتاهی از نشست‌های آموزشی و تخصصی ویژه اعضا و والدین در سال گذشته پرداخت.

گفتنی است؛ در این بازدید پس از ارائه گزارش کوتاه فعالیت‌ها و عملکرد مربیان از سوی مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری بیارجمند، میامی، بسطام، یک و دو، پستی و سیار شاهرود درخصوص تهیه ملزومات کارگاه‌های فرهنگی و  هنری، خرید چرخ سفال درصورت تأمین اعتبار، جذب نیروی انسانی، افزایش ساعت مربیان پاره‌وقت هنری و ادبی، تجلیل از معلمان مدارس مجری طرح «کانون، مهارت، زندگی» و هم‌چنین مدیرانی که رابط بین اعضا و مربیان کتابخانه پستی بودند در بزرگ‌داشت هفته‌ی معلم، برگزاری نشست‌های آموزشی و تخصصی ویژه مربیان پاره‌وقت و...، گفت‌وگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =