برارتقای کیفیت برنامه ها تاکید شد

در اولین جلسه شورای فرهنگی کانون کردستان در روز دوشنبه نوزده فروردین که در دفتر مدیرکل استان با حضور اعضای شورا با موضوع پیش بینی و اولویت های برنامه های سال 1398برگزار شد بر کیفیت برنامه ها تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، در ابتدای جلسه سهیلا شیخی مدیر کل کانون استان کردستان ضمن تبریک سال نو از هموطنان عزیز سیل زده یاد کرد و گفت :امیدوارم همه بچه هایی که در مناطق سیل زده هستند به زندگی و آرامش برگردند.

شیخی افزود: شما و همکاران خوبمان در شهرستان ها سال گذشته همگی خیلی تلاش کردید خوشبخانه استان ما در وضعیت متوسط رو به بالا بود.

با اشاره به بیانات مدیرعامل کانون و تأکید بر ضرورت بازنگری تعاریف و توجه ویژه به عملکرد در این حوزه‌ها، تعامل با دستگاه‌های فرهنگی را منجر به هم‌افزایی بیشتر و بررسی کارشناسانه مسائل دانست.

شیخی در ادامه بر ارتقای کیفیت برنامه ها تاکید کرد: فعالیت‌های پر محتوا و اصولی، پایه و اساس فعالیت‌های کانونی است .

وی خاطر نشان ساخت:انجمن هنری،ادبی و فیلم سازی در سال گذشته تشکیل شد که شکر خدا از لحاظ کیفیت و محتوا در سطح بسیار خوبی بودند و امیدوارم که همچنان این انجمن ها با همین روش ادامه داشته باشد.

شیخی به برنامه‌های استانی پیش ‌رو هم‌چون: مهرواره های استانی، برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌ی محتلف استانی، دوره های آموزشی، کارگاههای شاهنامه خوانی،حافظ خوانی، جشنواره سرود و راه اندازی مرکز فرجه را مورد توجه قرار داد و بر اجرای هدف‌مند این برنامه‌ها در راستای برگزاری فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری تاکید کرد.

وی در پایان بر برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگی، جلسه ستاد اقامه نماز،جلسه مالی و دیگر جلسات اداری تاکید کرد.

در ادامه هر یک از واحدهای فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش، معاونت،نفرماتیک و روابط عمومس نظرهای خود را درباره برنامه‌های سال 98 اعلام کردند و برنامه‌های اجرایی در سال 98 پس از بررسی و بیان نقطه نظرات  اعضای شورا  تصویب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =