برگزیدگان یازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب معرفی شدند

منیره هاشمی مربی فرهنگی کانون خراسان رضوی عنوان برگزیده شعر کودک انقلاب را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، یازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب، به منظور پاس‌داشت و ارتقای دستاوردهای شعر و داستان انقلاب و همچنین کشف استعدادهای برتر در فروردین‌ماه ۱۳۹۸ و هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد.

این جشنواره که به همت حوزه هنری انقلاب برگزار شد، کار خود را از بهمن‌ماه ۱۳۹۷ آغاز کرد و از مجموع ۳۰۰ اثر از ۱۹۲ نفر برگزیده که با نظر هیات داوران ۳۶ نفر برای مرحله نهایی انتخاب شدند و در ۲۳ فروردین ماه با برگزاری آیین پایانی به کار خود خاتمه داد.

در بخش مجموعه شعر کودک نیز ۲۴ اثر از ۱۲ شرکت‌کننده به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری شاعرانی چون افسانه شعبان‌نژاد، کبری بابایی و سیدحبیب نظاری، مجموعه شعر کودک منیره هاشمی مربی فرهنگی کانون خراسان رضوی با عنوان «اسم سرودم انقلاب است» توانست رتبه اول در این بخش را از آن خود کند.

این مجموعه دربردارنده اشعاری برای کودکان با موضوعات انقلاب، مقاومت و دفاع مقدس است که در یک‌سال اخیر به صورت ماهانه در نشریات رشد کودک چاپ و سپس به صورت مجموعه گردآوری شده است.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در جمع کوچک اما صمیمی و در حضور معاون و کارشناسان فرهنگی و ادبی، این موفقیت را به منیره هاشمی مربی فرهنگی مرکز شماره۴مشهد تبریک گفت و اظهار داشت: با شناختی که از مربیان توانمند و اعضای خلاق کانون خراسان رضوی سراغ دارم، امیدوارم بیشتر از پیش درخشش این عزیزان هنرمند، ادیب و فرهیخته را در جشنواره‌های ملی و فراملی شاهد باشیم و در همین جا قول می‌دهم به منظور تجلیل و انگیزه‌بخشی بیشتر به عزیزان صاحب رتبه در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی در سطح استان نیز تقدیر شایسته‌ای به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =