جُنگ بزرگ "عیدانه"، هدیه کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به کودکان کرمانشاهی

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت اعیاد شعبانیه، جُنگ بزرگ و شاد "عیدانه" را ویژه مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و همه کودکان کرمانشاهی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، این اداره کل به مناسبت اعیاد شعبانیه، جُنگ بزرگ و شاد "عیدانه" را ویژه مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و همه کودکان کرمانشاهی برگزار می‌کند.

در این جُنگ، علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، نمایش برگزیده عروسکی "زائر آب و سنگ" نیز در سالن نمایش مرکز تئاتر کانون، واقع در مرکز شماره ۴ و همچنین در سالن نمایش مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری بر روی صحنه می‌رود.

این جنگ، با اجرای نمایش"زائر آب و سنگ" و همراه با اجرای مجری، حضور عروسک، مسابقه و قصه‌گویی،...در روزهای ۲۵، ۲۶، ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کرمانشاه، واقع در سه راه ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

همچنین این برنامه، در روزهای یکم تا پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ نیز در سالن نمایش مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه، واقع در فرهنگیان فاز یک، ضلع غربی پارک معلم به اجرا در خواهد آمد.

کلیه مدیران مدارس و مهدهای کودک در شهر کرمانشاه و همچنین خانواده‌های محترم کرمانشاهی می‌توانند برای تهیه بلیط، رزرو سالن و استفاده از تخفیف ویژه با شماره‌های: ۳۸۲۲۷۴۴۴ ، ۳۸۲۵۳۰۱۸ و 38249897 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =