کد خبر: 287301
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
امداد فرهنگی کانون در مناطق سیل‌زده خوزستان هم چنان ادامه دارد

امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده خوزستان که از 12 فروردین ماه آغاز شده است هم چنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، از همان نخستین روزها درگیر شدن بخشی از استان خوزستان با سیل، کانون پرورش فکری با اعزام کاروان امداد فرهنگی «پیک امید» تلاش کرد بخشی از فشار روانی وارد شده بر کودکان و نوجوانان مناطق آسیب‌دیده از حادثه سیل را کاهش دهد و فضای حاکم بر این روزهایی را که بچه‌ها در آن قرار گرفتند را تلطیف کند.

کاروان امداد فرهنگی کانون کار خود را در مناطق سیل‌زده‌ی استان خوزستان از 12 فروردین ماه با حضور در محل اسکان آسیب دیدگان از سیل منطقه الهایی آغاز کرد و پس از آن مربیان کانون تاکنون در کمپ‌های، آهودشت، گوریه شوشتر، مجتمع نیشکر فارابی شادگان، جوادالائمه و ثامن‌الائمه حمیدیه، بامدژ و خاور، ویس، ملاثانی، هویزه، شوش و سوسنگرد حضور یافتند و برای بچه‌ها فعالیت‌های فرهنگی هنری اجرا کردند.

قصه‌خوانی، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، نمایش فیلم، برگزاری کارگاه‌های نقاشی و... از جمله برنامه‌هایی هستند که مربیان کانون پرورش فکری، در جمع کودکان و نوجوانان این مناطق و در محل سکونت و استقرار خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل برگزار می‌کنند.

بر اساس این گزارش در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده هم‌چنین کانون پرورش فکری با برگزاری نشست تعاملی با اعضای کارگروه کودک و نوجوانان پویش جوانان خوزستانی کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر، مسئولیت آموزش اعضا این کارگروه جهت اجرای برنامه در محل اسکان سیل‌زدگان را به عهده گرفت.

گفتنی است: طرح امداد فرهنگی کانون تا پایان اسکان سیل‌زدگان خوزستانی در کمپ‌های موقت مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =