کد خبر: 287310
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
بازدید 430
بازدید مدیرکل کانون استان از مراکز فرهنگی‌هنری سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک با مربیان مراکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه کارشناسان این اداره‌کل، یک‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ از مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک با مربیان مراکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل کانون استان سمنان در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان، خواستار در اختیار قراردادن تمام یا بخشی از پارک ملت به کانون با مساعدت شهردار شد.

خدابخشی، کودکی را دوره‌ای شاد و باطراوت، عنوان و خاطرنشان کرد: پرورش کودک، تنها توجه به نیازهای اولیه‌ی جسمی نیست؛ بلکه کودکان ما نیاز به شادی دارند که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته و این نیاز در روند رشد و شخصیت‌سازی کودکان، مهم و تأثیرگذار است.

وی در این بازدید از مربیان خواست تا در کنار کمیت به کیفیت فعالیت‌ها توجه بیش‌تری داشته‌باشند.

مریم کاشی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان، ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و کارشناسان به تغییر کاربری این مرکز و تبدیل آن به گردشگاه، اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر موقعیت مکانی مرکز و واقع‌شدن آن در پارک بر جذب و پایداری اعضا وهم‌چنین رضایت والدین برای حضور آنها در این محیط، مؤثر است.

کاشی در ادامه یادآور شد: شهردار سمنان قول داد تا با واگذاری مکان فعلی کانون، فضای مناسبی برای ساخت مرکز  در نقطه‌ی دیگر شهر به کانون تحویل داده‌شود.

در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان، درخصوص تغییر کاربری و استفاده بهینه از فضا با تغییر میز کتابدار و...، گفت‌وگو شد.

فاطمه حافظی مسئول مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان با ارائه گزارش کوتاهی از وضعیت عضویت و امانت کتاب اعضای کودک و نوجوان به برگزاری دو کارگاه نجوم و کامپیوتر اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال اعضای نوجوان و نیازسنجی انجام‌شده، تشکیل این دو کارگاه در جذب و پایداری اعضای نوجوان مؤثر است.

در بازدید از کتابخانه پستی سمنان، تأمین کتاب‌های‌ کودک از سوی فاطمه کاشی مربی کتابخانه عنوان شد.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه درخصوص تجهیز کتابخانه و تأمین اعتبار برای خرید کتاب‌های مناسب کودک، قول مساعدت داد.

گفتنی است؛ در این بازدید پس از ارائه گزارش کوتاه فعالیت‌ها و عملکرد مربیان از سوی مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری سمنان درخصوص تهیه چرخ و کوره سفال درصورت تأمین اعتبار، تجهیزات عمرانی، جذب نیروی انسانی، تجلیل از مدیران رابط بین اعضا و مربی کتابخانه پستی در بزرگ‌داشت هفته‌ی معلم، برگزاری نشست‌های آموزشی و تخصصی ویژه مربیان و...، گفت‌وگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =