«خرس آرکانسا» بار دیگر به مرکز تئاتر کانون می‌آید

نمایش «خرس آرکانسا» اثری از مهدی مقیمی‌اسفندآبادی باردیگر از روز اول اردیبهشت در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی اوراند هریس و ترجمه بهزاد نژادقنبر، از جمله نمایش‌هایی است که چند سال پیش در مرکز تئاتر کانون اجرا شد و اکنون پس از ۵ سال بار دیگر برای علاقه‌مندان و کودکان به روی صحنه می‌رود.  

این نمایش داستان دختربچه‌ای است که وقتی آرزو می‌کند پدربزرگش را هرگز از دست ندهد ماجراهای شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد.

قهرمانِ داستان این نمایش در جهان تخیل با خرسی که در سیرک هنرنمایی می‌کند، آشنا می‌شود و در مسیر آرزوی خرس پیر، تصویری امیدبخش و زیبا از ارتباط نسل‌های مختلف و زندگی خلق می‌کند.

محسن صفری، ملیحه و مهدی و سماء مقیمی‌اسفندآبادی، محسن قصری، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، حمید فضل‌ا... و رامین زنگنه در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

بر اساس این خبر، اکرم دهقانی طراحی لباس، سمیه سلمانی و علیرضا حسین‌پور طراحی صحنه، لیلی حسینی طراحی حرکات فرم و محمدرضا شاملو طراحی نور این نمایش را بر عهده دارند.

در عین حال، رضا حق‌گو به عنوان آهنگ‌ساز، محسن شاهچراغی به عنوان دستیار کارگردان و مدیر صحنه، علیرضا حسین‌پور و محمدرضا شاملو به عنوان سازنده دکور و ریحانه مطهری به عنوان روابط عمومی با نمایش «خرس آرکانسا» همراهی می‌کنند.

بر همین اساس، «خرس آرکانسا» از روز اول اردیبهشت تا پایان خرداد ۱۳۹۸ صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مهدهای کودک و مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۸ برای عموم در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره‌های ۰۹۱۰۶۲۹۶۷۱۹، ۰۹۳۹۰۹۶۶۱۶۶ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند و برای خرید بلیت اینترنتی نیز به سایت https://www.tiwall.com/p/arkanca مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =