توسعه و تعمیق فعالیت‌های دینی کودکان و نوجوانان به ویژه در مناطق محروم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دیدار و در خصوص همکاری‌های متقابل بحث و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان گفت: زمینه‌های همکاری در طرح‌های مربوط به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وجود دارد و کارشناسان کانون پرورش فکری آماده همکاری و ارائه آموزش‌های لازم به مربیان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند.

وی حضور فعال کتابخانه‌های سیار و پستی کانون در مناطقی که از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بهره‌مند می شوند را یادآور شد و تأکید کرد: در حال حاضر از ضرورت‌های ویژه واصلی توجه به نیاز کودکان و نوجوانان به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار است.

احدزاده بابیان اینکه کانون پرورش فکری و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان می‌توانند همکاری‌های قابل‌توجه و سازنده در حوزه فعالیت‌های دینی کودکان و نوجوانان داشته باشند، تصریح کرد: توسعه و تعمیق فعالیت‌های دینی به ویژه در مناطق محروم باید بیش از پیش موردتوجه قرار گیرد و می‌توان در قالب تفاهم‌نامه همکاری، این گفتگوها میسّر و عملیاتی شود.

در این دیدار مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اوقات فراغت بهترین فرصت برای فعالیت‌های فرهنگی مستمر است که تأثیر بسیار خوبی بر کودکان و نوجوانان دارد.

نادر سقاء با اشاره به همکاری ویژه بین کانون‌های مساجد و کانون پرورش فکری در سال‌های اخیر، تصریح کرد: شناسایی استعدادهای هنری، فرهنگی و قرآنی کودکان و نوجوانان می‌تواند زمینه برای پرورش آن‌ها باشد و باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی در این راستا صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =