برپایی آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز آفرینش‌های کانون

آیین قدردانی از تلاش‌های ابوالقاسم سلیمانی مدیر سابق و معرفی قاسم مرادی مدیر جدید مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون در این آیین ضمن قدردانی از مدیرسابق این مرکز گفت: از زمانی که در این مجموعه حضور پیدا کردم همواره شاهد بودم  که برنامه‌های فرهنگی‌هنری گسترده‌ای با تمام محدودیت‌های موجود در این مرکز اجرا شد که جای قدردانی دارد.

وی ضمن اظهار امیدواری برای موفقیت مدیرسابق این مرکز در سمت سرپرست اداره‌کل کانون استان البرز افزود: قاسم مرادی که به تازگی به عنوان مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون منصوب شده است نیز فردی هنرمند، دل‌سوز و علاقه‌مند به این گونه فعالیت‌هاست که امیدواریم از این پس شاهد اتفاق‌های بهتری در این مجموعه باشیم.

زمردیان در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فضایی است که مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف فرهنگی‌هنری در آن صورت می‌گیرد و به نوعی کاخ جشنواره‌های کانون محسوب می‌شود که میزبان رویدادهای بسیاری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمام تلاش‌هایی که تاکنون در این مرکز صورت گرفته اما هنوز در حوزه زیرساخت‌ها، مدیریت بحران و ایمن‌سازی فضاهای مرکز، بخش تالارها، فضای کارگاهی، ساختار و بخش محتوایی و آرشیوها با کمبودها و نقص‌هایی روبه‌رو هستیم که امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم آن‌ها را بهبود بخشیم.

معاون فرهنگی‌کانون ابراز داشت: تمام فعالیت‌هایی که در مراکز کانون سراسر کشور اجرا می‌شود باید پیش از اجرا در این مرکز نمونه‌سازی شود.

در ابتدای این آیین سلیمانی نیز ضمن قدردانی از همکاران خود در مدت نزدیک به سه سال که مدیریت این مرکز را عهده‌دار بود، گفت: موقعیت مکانی، شرایط و امکانات این مجموعه و ماموریت‌های آن باعث شده تا اهمیت ویژه‌ای داشته باشد بنابراین هرچه توجه بیشتری به آن داشته باشیم شاهد برنامه‌های با کیفیت‌تر و خروجی بهتری خواهیم بود.

قاسم مرادی نیز از اعتماد مدیرعامل و معاون فرهنگی کانون به خاطر واگذاری مدیریت مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری به وی قدردانی کرد و خواستار همراهی و همکاری تمامی مسوولان و کارکنان برای اداره بهتر این مجموعه شد.

اهدای لوح سپاس مدیرعامل و هدایا به مدیرسابق و تقدیم حکم مدیر جدید مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون به همراه پخش نماهنگی از فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز بخش پایانی این آیین بود که روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =