کد خبر: 287343
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
نشست صمیمانه مدیرعامل با پیش‌کسوتان کانون

تکریم بازنشستگان کانون پرورش فکری احترام به تلاش‌های مقدسی است که برای کودکان انجام می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری مدیرعامل کانون در جمع اعضای کانون بازنشستگان کانون گفت: تجلی انسان‌بودن در پیر سالی نمود بیشتری دارد و کانون هم قدر این سرمایه‌های ارزشمندش را می‌داند.

او روز 26 فروردین از نیروهای پیشکسوت کانون خواست ظرفیت‌های فرهنگی‌هنری، خود را در اختیار کانون قرار دهند و از آن به‌ویژه برای حرکت‌های جمعی و خیرخواهانه بهره بگیرند.

رییس هیات مدیره کانون در گفت‌وگو با همکاران بازنشسته، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های نیروهای هنرمند و نویسنده در برخی شوراهای کانون استفاده کنیم که برای تصمیم‌گیری درباره‌ی چگونگی آن، کارگروهی ایجاد خواهیم کرد.

نظری به کارکنان بازنشسته کانون پیشنهاد کرد در برنامه‌ها و جشنواره‌های ملی کانون همچون قصه‌گویی شرکت کنند و در صورت تمایل ظرفیت‌ها و توانایی‌های‌شان را در اختیار برخی اقدام‌های جمعی کانون مانند امداد فرهنگی قرار دهند.

در بخشی از این نشست مدیرعامل کانون به سوال‌های این همکاران به صورت رو در رو پاسخ گفت.

سیدحسین وزیری رییس کانون بازنشستگان کانون نیز در ابتدای این نشست با ارایه آماری توضیح داد که تعداد بازنشستگان کانون در حال حاضر 1128 نفر است که 587 نفر از آن‌ها کارکنان تهران و البرز بوده‌اند و 521 نفر نیز از استان‌های دیگر کشور هستند.

او گفت که به‌دنبال ایجاد شعبه‌های استانی کانون بازنشستگان کانون در سراسر کشور هستیم و به عنوان یک مجموعه غیر دولتی از مسئولان کانون می‌خواهیم علاوه بر توجه بیشتر به همکاران بازنشسته، از ظرفیت‌های دوستان فرهیخته، تحصیل‌کرده و هنرمند و باتجربه این مجموعه در کانون استفاده شود، کسانی که عمرشان را پای رشد و پویایی مجموعه کانون پرورش فکری گذاشته‌اند.

این نشست عصر روز 26 فروردین 1398 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران و در فضایی کاملا صمیمانه و با نشاط برگزار شد و کارکنان پیش‌کسوت کانون در حاشیه آن به گپ‌وگفت و یادآوری خاطره‌های شیرین خود از فعالیت در کانون می‌پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =